Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Κρεμμύδια με ελιές τηγανητά

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ 


Αυτό το ορεκτικό/συνοδευτικό θυμίζει τις παιδικές εποχές της μαμάς μου. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θήβα. Τα παιδικά της χρόνια ήταν φτωχικά. Η οικογένειά της ζούσε με εντελώς απλά πράγματα και τρέφονταν λιτά μεν γευστικά δε. Όταν ήθελαν κάτι γευστικό για να συνοδεύσουν ένα φαγητό ή ένα κρασί έφτιαχναν κρεμμύδια με ελιές στο τηγάνι. Τι πιο απλό και φθηνό; Εγώ το συνδύασα με ζυμαρικά.




Υλικά: 


κρεμμύδια ξερά σε χοντρές φέτες 

ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι 

λάδι

ρίγανη 


Εκτέλεση:


 Κόβουμε τα κρεμμύδια σε χοντρές φέτες και τα τηγανίζουμε στο λάδι.

Μόλις αρχίσουν να μαλακώνουν λίγο προσθέτουμε τις ελιές χωρίς κουκούτσι. Τα τηγανίζουμε όλα μαζί μέχρι το κρεμμύδι να αρχίσει λίγο να καραμελώνει.

 Μόλις κατεβάσουμε το τηγάνι από το μάτι ρίχνουμε τη ρίγανη.

 Τα σερβίρουμε σκέτα σαν συνοδευτικό μεζεδάκι ή.....

πάνω σε ζυμαρικά αντί για σάλτσα.

6 σχόλια:

  1. τέλεια, έχω κρεμμύδια, έχω ελιές οπότε θα την δοκιμάσω σίγουρα... Ευχαριστώ Ρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου Χαρά μου. Να έχεις ένα πολύ όμορφο βράδυ σου εύχομαι.

      Διαγραφή
  2. Για στείλε κανά πιάτο...
    Εμείς βάζουμε κρασί ή τσίπουρο, ό,τι προτιμάτε...

    Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα πολύ ευχαρίστως και θα φέρω και διάφορα πιάτα επιπλέον. Σ' ευχαριστώ πολύ G&M.

      Διαγραφή
  3. Πάω να το κάνω τώρα, έχω και τα δύο!! :))
    Με κοίταξε κάπως αυτό το πιάτο και εγώ δε τα σηκώνω αυτά!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα κοίτα το κι εσύ μέσα στα μάτια να δούμε ποιος θα νικήσει.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...