Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Γάλα αμυγδάλου σπιτικό

Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ


Σήμερα έφτιαξα γάλα αμυγδάλου κι ενθουσιάστηκα. Δε φανταζόμουν ποτέ ότι είναι τόσο εύκολο να γίνει, νόστιμο και πολύ οικονομικό. Αν έχετε δυσανεξία στο ζωικό γάλα ή νηστεύετε ή είστε χορτοφαγικοί τότε αυτή η συνταγή είναι η δική σας λύση.




Υλικά: 

 

1 μπολ αμύγδαλα περίπου 150 - 200 γρ.

νερό δυο φορές την ποσότητα του ίδιου μπολ 

 

Εκτέλεση:


 Η συνταγή που έχω λέει να αφήσουμε τα αμύγδαλα 8 ώρες να μουλιάσουν στο νερό. Το δοκίμασα και είδα ότι ξεφλούδιζαν μόνο με το μαχαίρι. Γι' αυτό επέλεξα να τα βράσω για λίγα δευτερόλεπτα όπως κάνουμε παραδοσιακά για το ξεφλούδισμά τους.

Μόλις κρύωσαν λίγο τα ξεφλούδισα όλα.





 

 

 

 

 

 

 

Τα έβαλα στο μπλέντερ.


 

Τα έκοψα πολύ καλά μέχρι να τρευστοποιηθεί τελείως το μείγμα.






 

 

 

 

 Τα σούρωσα σε ένα σουρωτήρι που έχει διπλό πλαστικό τούλι πατώντας την ψίχα με ένα κουτάλι. Καλό θα είναι να τη βάλετε μετά σε ένα τουλουπάνι ή λεπτή πετσέτα και να τη στύψετε με δύναμη για να βγει όλο το γάλα.




Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό. Στη φωτογραφία έχω χρησιμοποιήσει ένα ποτήρι της μπύρας που είναι αρκετά μετάλο. Στην πραγματικότητα βγήκε λίγο περισσότερο από ένα γεμάτο ποτήρι του νερού με τα 150 γρ. αμύγδαλα περίπου που έβαλα.

 

 

 

 



Μικρές λεπτομέρειες: 

 

Το γάλα θα το φυλάξετε στο ψυγείο για 2 - 3 μέρες όπως ανέφερε η συνταγή που έχω. Προσωπικά το φτιάχνω για πρώτη φορά και δεν έχω την εμπειρία. 

 

Μπορείτε να το καταναλώσετε σκέτο ή με ζάχαρη. Εγώ το δοκίμασα σκέτο και μου άρεσε πολύ. Πολύ καλή ιδέα είναι να το φάτε το πρωί με τα δημητριακά σας ή τον καφέ σας ειδικά τις μέρες της νηστείας ή να το βάλετε σε γλυκά που δε θέλετε να χρησιμοποιήσετε ζωικό γάλα.

 

Η προτάσεις που έχω για την ψίχα, την οποία σε καμμία περίπτωση δεν πετάμε, είναι να τη χρησιμοποιήσετε σε γλυκά, να τη βάλετε στη μεσημεριανή σαλάτα σας, να τη βάλετε σε φρουτοσαλάτες, να την αναμείξετε με γιαούρτι και φρούτα, να την αναμείξετε με μέλι ή βούτυρο και να την αλείψετε σε ψωμί, να τη βάλετε στο μπολ των δημητριακών του πρωινού σας ή να τη φάτε όπως είναι με λίγη ζάχαρη στο μπολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...